تحولات به وجود آمده در صنعت طراحی لباس و مد

شنبه 20 آذر 1400
15:38
ناوک

در آغاز قرن بیستم، پاریس به عنوان پایتخت مد می باشد . ابتدا تحولات جدید در مد در پاریس اتفاق می افتد و از آنجا به سایر نقاط گسترش می‌یابد. طرح های جدید لباس قبل از پیدا کردن راه خود به سایر نقاط جهان در پاریس متولد می‌شوند. پاریس به عنوان پایتخت مد ظاهر شد. در اواسط قرن بیستم، لباس های به روز شروع به تولید انبوه کردند. بخش عمده تولید افزایش یافت و مردم شروع به انتخاب بیشتر پوشاک کردند. در اواخر قرن بیستم، آگاهی از مد در بین مردم افزایش یافت و آنها به جای اتکا به روندهای حاکم بر بازار، شروع به انتخاب لباس برای خودشان بر اساس راحتی و سبک خاص خود کردند.

تحولات در زمینه طراحی مد باعث شده است تا سایر مسیرهای شغلی مرتبط مانند مدل مو، آرایشگر، آرایشگر مد، مشاوران مد، عکاسان مد، بلاگر ها و غیره هم به وجود بیایند.

از دیگر تغییرات مهمی که در دوره های اخیر در صنعت طراحی لباس به وجود آمده، افزایش استفاده از رایانه ها و فناوری است. تعدادی بسته نرم افزاری برای دستیابی به طراحان در فرآیند طراحی و همچنین سایر مراحل تولید یک پوشاک، به راحتی و به سرعت ارائه شده است


طراحی در آموزش طراحی لباس شکلی از هنر است که به ساخت لباس ودیگر شاخه های مرتبط به آن اختصاص دارد. ، یکی از مهم ترین ابزار بخش هنری داشتن ایده و ایجاد خلاقیت است که سبب خلق لباس جدید میشود. به طور کلی در دوره طراحی لباس در دنیای مد، طرح های جدید، طرح های اولیه قبل از برش و دوختن به شکل طرح های دستی در می آیند. که محباحث مهم آن دردوره طراحی پارچه و لباس مطرح میشود. به طور کلی ابتدا یک الگو از شکل کلی مدل اصلی را به عنوان الگو طرح پایه ( مادر) بکشید، بسیاری از طراحان مد، بالغ برصدها الگو را تمرین می کنند تا بتوانند موقعیت مورد نظرشان را خلق کنند.

طراحی لباس به عنوان یک گزینه شغلی به خوبی پذیرفته شده است و همینطور یک شغل شاد و پردرآمد محسوب می‌شود. طراحی لباس هم اکنون یک صنعت بسیار بزرگ دردنیاست و روز به روز به رونق آن افزوده می‌شود. آموزش طراحی لباس و طراحی مد به سراسر دنیا راه یافته و هر آموزشگاه طراحی لباس دوره های مختلفی را در عرصه های مختلف مد ارائه می دهد و کارآموزان را برای ورود به بازار کار جذاب و پردرآمد مدو لباس آماده می‌کند. تعداد دانش آموزانی که طراحی لباس را یک حرفه جدی می‌دانند و برای دوره های مشابه در آموزشگاه طراحی لباس شرکت کرده‌اند، طی سال ها رو به افزایش است.


دوره طراحی لباس

آموزش طراحی لباس



[ بازدید : 10 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

تعریف بیمه حمل و نقل داخلی و بیمه صادراتی

شنبه 29 آبان 1400
16:13
ناوک


اتوبارشریف بهترین مشاوره در زمینه خدمات باربری و بسته بندی لوازم منزل بارجابجایی درتهران می باشد. مشاوره اتوبار شریف بار معمولا بصورت تلفنی است که شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار، تعرفه باربری و هزینه باربری ، زمان بندی و موارد دیگر است که باید هنگام تماس های مشتریان جدید، همکاران ما جهت رزر و ارائه خدمات اسباب کشی به آنها کمک می کنند. در حقیقت مشتریان حق دارند که درباره جزئیات خدمات اتوبار شریف و همچنین پوشش دهی مناطقی از جمله : اتوبارغرب تهران , اتوبارغرب , اتوبار شرق تهران و . . . همچنین تمام نقاط تهران ونحوه عملکرد آنها را بدانند.

یکی از بزرگ ترین چالش ها در حمل و نقل و هر جابجایی , به سلامت رسیدن اثاثیه و کالا به مقصد است، شرکت های باربری راهکارهای متفاوتی دارند تا بتوانند مقدارخسارت وارده به اثاثیه وکالاها را در حمل و نقل اسباب و اثاثیه منزل و باربری کالا به حداقل برسانند. با وجود تمامی تمهیداتی که شرکت ها به کار میبندند خسارت همیشه وجود دارد از این جا بیمه باربری شکل می گیرد. یکی از قدیمی ترین موارد در جابجایی ها بیمه باربری است که از گذشته تا به اکنون مورد استفاده بازرگانان قرار گرفته است.

خرید بیمه از شرکت باربری برای حمل بار و حمل اثاثیه منزل شامل یک قرارداد کتبی است که در آن شرکت بیمه با گرفتن یک حق بیمه مناسب با پوشش متناسب متعهد می شود تا اگر در مسیر حمل و نقل و یا در جریان جابجایی اثاثیه از مبدا به مقصد و یا انتقال کالا از محل اولیه به محل نهایی حادثه ای رخ داد که باعث تلف شدن کالا و اثاثیه گردید تمامی خسارت ها را طبق ضوابط و مقررات پرداخت نماید. وظیفه شرکت جبران خسارت های وارده به اثاثیه می باشد و هزینه های آن را پرداخت می کند. بیمه باربری انواع مختلفی دارد و مشتریان برای خرید بیمه از شرکت های باربری باید با نوع بیمه ای که نیازمند آشنایی با انواع آن هستند.

بیمه های باربری را میتوان به دو بخش بیمه حمل و نقل داخلی و بیمه صادراتی. بیمه وارداتی و ترانزیت شامل ترانزیت هوایی , زمینی و دریایی و یا ترکیبی از آنها می باشد.نرخ خرید بیمه از شرکت باربری بسته به نوع پوشش متفاوت است.بیمه می تواند پوشش های مختلفی را با قیمت های متفاوت ارائه نماید.


اتوبارغرب تهران

اتوبارغرب

اتوبار شرق تهران



[ بازدید : 9 ] [ امتیاز : 0 ] [ نظر شما :
]

در تست کشش میلگرد سه آزمایش خستگی معروف

شنبه 10 مهر 1400
10:47
ناوک

تست کشش میلگرد فلزها از دانه های ریزی تشکیل شده اند که صفحات لغزش آن ها در جهات گوناگون قرار دارند. هرگاه تنش به مقدار بحرانی برسد، عمل لغزش روی صفحات بلورین انفرادی رخ خواهد داد. در مرحله اول ممکن است این لغزش اشکالی ایجاد نکند. ولی با تکرار عمل لغزش، ترک های ریزی تشکیل شده و گسترش پیدا می کنند و در نتیجه سطح مقطع عضو نیز کاهش یافته به طوری که دیگر توانایی تحمل نیروی وارد شده را نخواهد داشت.

قطعات اصلی یک ماشین آزمایش خستگی عبارتند از: محرک مکانیکی، هیدرولیکی یا مغناطیسی برای وارد کردن سیکل های تکراری تنش به نمونه - وسیله اندازه گیری تنش های ماکزیمم و مینیمم وارد شده در جریان یک دور - شمارنده برای نشان دادن تعداد دورهای تنشی وارد شده بر نمونه - متوقف کننده خودکار ماشین آزمایش، وقتی که نمونه می شکند.

تست کشش میلگرد در مرحله نهایی شکست، ساختمان بلورین فلز با قسمت های مجاور ایجاد اصطکاک می کند و گاهی اوقات مقطع نهایی موجب ایجاد اشتباه در نتیجه آزمایش می گردد. زیرا که قطعه به علت ایجاد تبلور مجدد و رشد در جریان کار، دانه های درشت شده و می شکند.

شرکت فروردین کالا پیمان با سابقه 20 ساله خود فعالیت خود را در زمینه دستگاه های آزمون و کنترل کیفی محصولات پلیمری پلاستیک، لاستیک ، تست کشش میلگرد ، رنگ و رزین و پوشش های صنعتی، مواد فلزی، کاغذ و کارتن، بسته بندی ، نساجی، نفت، و کنترل ابعادی به صنایع و دانشگاههای مختلف کشورعرضه نموده است.

در آزمایش های خستگی، معمولا حد تحمل آهن و فولاد 10000000 سیکل (دور) است، ولی برای آلیاژهای سبک غیرآهنی این مقدار ممکن است پانصد میلیون دور باشد.

سه آزمایش خستگی معروف عبارتند از: آزمایش میله چرخان، آزمایش با میله ارتعاشی و آزمایش خستگی تحت کشش فشار.

همه این شکست ها به نام شکست های خستگی یا آسیب های خستگی معروف هستند. طراحی قطعاتی که در معرض تنش های متغیری قرار دارند باید براساس معیار خستگی انجام پذیرد. معیار خستگی یا حد تحمل، حداکثر تنشی است که یک فلز بدون شکست در برابر تعداد متعدد و مشخصی از سیکل های تنشی، پایدار می ماند.


تست کشش میلگرد


https://farvardinkala.com/p-78139/%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%DA%A9%D8%B4%D8%B4-%D9%85%DB%8C%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF




[ بازدید : 15 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

تأمین کنندگان میلگرد با افزایش حجم تولید

سه شنبه 6 مهر 1400
17:50
ناوک

پیش بینی نرخ رشد جهانی به معنای پل های جدید ( و تعمیر یا تعویض پل های موجود) ، جاده ها ، سدها ، تونل ها ، سیستم های حمل و نقل گسترده ، سیستم های آب و فاضلاب ، فرودگاه ، هتل ها ، استادیوم ها و مراکز خرید است - همه آنها به میله تقویت کننده نیاز دارند .

تولیدکنندگان و تأمین کنندگان میلگرد با افزایش حجم تولید ، نیاز به مقاومت بیشتر و میلگرد با قطر بزرگتر ، افزایش نیاز به درجه های ضد زنگ و روکش شده و کاربردهای ساختمانی بیشتری مواجه هستند. به اتصال دهنده های مکانیکی نیاز دارد. ترکیبی از این عوامل بر مشتریان ما تأثیر می گذارد ، زیرا آنها فشار بیشتری دارند تا بتوانند نیازهای جدید یا اضافی را آزمایش کنند و توانایی برنامه های آزمایش خود را افزایش می دهند تا بتوانند در برابر تقاضا مقاومت کنند.


شرکت فروردین کالا پیمان با سابقه 20 ساله خود فعالیت خود را در زمینه دستگاه های آزمون و کنترل کیفی محصولات پلیمری پلاستیک، لاستیک ، تست کشش میلگرد ، رنگ و رزین و پوشش های صنعتی، مواد فلزی، کاغذ و کارتن، بسته بندی ، نساجی، نفت، و کنترل ابعادی به صنایع و دانشگاههای مختلف کشورعرضه نموده است.

در حین ساخت میلگرد به منظور بهبود مقاومت در برابر کشش در داخل بتن تعبیه شده است و از آنجا که دارای خواص انبساط حرارتی مشابه بتن است ، میلگرد اجازه می دهد تا سازه منبسط شود و بدون ایجاد خطر در آن ، منقبض شود. در نتیجه ، استانداردهای آزمایش محصول برای اطمینان از کیفیت میلگرد مورد استفاده بسیار مهم می شوند.

هندسه سطح نامنظم میلگرد و مقیاس گذاری که در طول طویل شدن اتفاق می افتد چندین چالش گیرنده را به همراه دارد. دندان های آرواره های چسبنده در ابتدا بر روی برجستگی های نمونه قرار می گیرند و از درگیری جلوگیری می کنند و منجر به لغزش می شوند ، در حالی که الگوی دندان تهاجمی یا نیروی بستن بیش از حد می تواند باعث از بین رفتن زودرس نمونه شود. بعلاوه ، مقیاس سطحی می تواند در دندانهای فک جمع شده و منجر به لغزش شود و می تواند به قسمتهای مکانیکی برخی از طرحها باعث آسیب زودرس شود.


برای کاهش این موارد ، صورتهای خاص فک با کاربردهای میلگرد را با الگوهای مناسب دندان ایجاد کرده است که به طور موثر از لغزش و شکستگی فک جلوگیری می کند ، در حالی که اجازه می دهد تا آزمایش های آسان و آسان شکسته را از بین ببرید. این دستگیره ها به گونه ای طراحی شده اند که اجزای داخلی از مقیاس سقوط تولید شده در طول کشش میلگرد محافظت نمی کنند ، که این امر باعث کاهش هزینه های نگهداری و زمان احتمالی پایین می شود.


[ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چالش های اصلیتولید کنندگان و مصرف کنندگان میلگرد چیست؟

يکشنبه 4 مهر 1400
17:17
ناوک

تولیدکنندگان میلگرد با افزایش حجم تولید ، نیاز به مقاومت بیشتر و میلگرد با قطر بزرگتر ، افزایش نیاز به درجه های ضد زنگ و روکش شده و کاربردهای ساختمانی بیشتری مواجه هستند. به اتصال دهنده های مکانیکی نیاز دارد. ترکیبی از این عوامل بر مشتریان ما تأثیر می گذارد ، زیرا آنها فشار بیشتری دارند تا بتوانند نیازهای جدید یا اضافی را آزمایش کنند و توانایی برنامه های آزمایش خود را افزایش می دهند تا بتوانند در برابر تقاضا مقاومت کنند.

پیش بینی نرخ رشد جهانی به معنای پل های جدید ( و تعمیر یا تعویض پل های موجود) ، جاده ها ، سدها ، تونل ها ، سیستم های حمل و نقل گسترده ، سیستم های آب و فاضلاب ، فرودگاه ، هتل ها ، استادیوم ها و مراکز خرید است - همه آنها به میله تقویت کننده نیاز دارند .

شرکت فروردین کالا پیمان با سابقه 20 ساله خود فعالیت خود را در زمینه دستگاه های آزمون و کنترل کیفی محصولات پلیمری پلاستیک، لاستیک ، تست کشش میلگرد ، رنگ و رزین و پوشش های صنعتی، مواد فلزی، کاغذ و کارتن، بسته بندی ، نساجی، نفت، و کنترل ابعادی به صنایع و دانشگاههای مختلف کشورعرضه نموده است.

در حین ساخت میلگرد به منظور بهبود مقاومت در برابر کشش در داخل بتن تعبیه شده است و از آنجا که دارای خواص انبساط حرارتی مشابه بتن است ، میلگرد اجازه می دهد تا سازه منبسط شود و بدون ایجاد خطر در آن ، منقبض شود. در نتیجه ، استانداردهای آزمایش محصول برای اطمینان از کیفیت میلگرد مورد استفاده بسیار مهم می شوند.

هندسه سطح نامنظم میلگرد و مقیاس گذاری که در طول طویل شدن اتفاق می افتد چندین چالش گیرنده را به همراه دارد. دندان های آرواره های چسبنده در ابتدا بر روی برجستگی های نمونه قرار می گیرند و از درگیری جلوگیری می کنند و منجر به لغزش می شوند ، در حالی که الگوی دندان تهاجمی یا نیروی بستن بیش از حد می تواند باعث از بین رفتن زودرس نمونه شود. بعلاوه ، مقیاس سطحی می تواند در دندانهای فک جمع شده و منجر به لغزش شود و می تواند به قسمتهای مکانیکی برخی از طرحها باعث آسیب زودرس شود.

برای کاهش این موارد ، صورتهای خاص فک با کاربردهای میلگرد را با الگوهای مناسب دندان ایجاد کرده است که به طور موثر از لغزش و شکستگی فک جلوگیری می کند ، در حالی که اجازه می دهد تا آزمایش های آسان و آسان شکسته را از بین ببرید. این دستگیره ها به گونه ای طراحی شده اند که اجزای داخلی از مقیاس سقوط تولید شده در طول کشش میلگرد محافظت نمی کنند ، که این امر باعث کاهش هزینه های نگهداری و زمان احتمالی پایین می شود.


[ بازدید : 30 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

ترفند های اسباب کشی را توضیح دهید؟

يکشنبه 14 شهريور 1400
16:33
ناوک

کیفیت بسته بندی اثاثیه و وسایل در باربری اهمیت زیادی دارد. هرچه وسایل و لوازم شما بهتر بسته بندی شوند، ایمنی آنها در طول حمل و جابجایی بار بیشتر خواهد بود. ارسال بار بصورت درست و اصولی زمانی میسر است که بسته بندی صحیح انجام شده باشد. به ویژه برای لوازم شکستنی که این مسئله اهمیتی دوچندان دارد.

بسته بندی وسایل در اسباب کشی با استفاده از لوازمی مانند کارتن های مخصوص از نوع چندلایه، بابل رپ و استرچ رپ صورت می گیرد و کاریست که باید بصورت حرفه ای انجام شود. در غیر اینصورت ممکن است به وسایل آسیب وارد شود. به همین جهت کارگران شرکتهای باربری و خدمات اتوبار شریف بار نیز معمولا تلاش می کنند تا در این مرحله با دقت و ظرافت عمل کنند. استفاده از لایه ها و کاورهای پلاستیک و نایلونی کمک بزرگی به حفظ وسایل و اثاثیه می کند و مانع از ضربه خوردن به بدنه وسایل می شود.

به هنگام بسته بندی کردن اسباب و اثاثیه‌تان باید خوب فکر کنید تا ببینید چطور می توان این فرآیند را به مراحل کوچک تر تقسیم بندی کرد. در غیر این صورت مجبور می شوید این کار طاقت فرسا را به یکباره انجام دهید. بهتر است وسایل هر اتاق را جداگانه بسته بندی کنید، برای اسباب و اثاثیه هر اتاق جعبه اسباب کشی و سایر مواد بسته بندی تهیه کنید و بعد از آن که کار بسته بندی لوازم یک اتاق به پایان رسید، به سراغ اتاق بعدی بروید.

اگه دنبال یه باربری خوب و مطمئن میگردید اتوبارشریف بار همان شرکت باربری خوب در تهران است ، که میتواند بهترین مشاوره در زمینه خدمات باربری درتهران ارائه دهد. مشاوره اتوبار شریف بار معمولا بصورت تلفنی است که شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار (به ویژه جهت حمل بار به شهرستان)، هزینه و تعرفه ها، زمان بندی و موارد دیگر است که باید هنگام تماس های مشتریان جدید، کارکنان این شرکتها برای آنها توضیح دهند و جهت رزرو خدمات اسباب کشی به آنها کمک می کنند. در حقیقت مشتریان حق دارند که درباره جزئیات خدمات یک شرکت اتوبار و نحوه عملکرد آنها را بدانند.

https://sharifbar.com/

برخی ها یک لیست دقیق تهیه می کنند و تک تک محتویات موجود در هر بسته را بر روی آن درج می‌کنند. شاید نیازی نباشد برای تمامی بسته بندی ها این شیوه را به کار بگیرید اما این سبک از لیست کردن می تواند برای بسته بندی های حاوی لوازمی همچون ظروف، قاشق و چنگال و لوازم کامپیوتری تان مفید و کارآمد باشد.

در این صورت دیگر گیج و کلافه نخواهید شد که فلان وسیله را در کدام جعبه بسته بندی کرده اید و در نتیجه همه چیز خیلی خوب پیش خواهد رفت. وسایلی را که از یک جنس هستند، با هم بسته بندی کنید، مثلاً کتاب ها را در یک بسته بندی و لوازم شکستنی را در یک بسته بندی قرار دهید. باید بر روی هر بسته بندی برچسبی بزنید و در مورد محتویات آن توضیح دهید تا در خانه جدید، بسته بندی در جایی قرار گیرد که به آن تعلق دارد.




[ بازدید : 32 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

اتوبار چطور می خواهید بسته بندی کنید؟

يکشنبه 7 شهريور 1400
14:55
ناوک

اتوبار, می توان خیلی خوب و راحت درون جعبه جا داد اما در میان اسباب و اثاثیه منزل وسایلی هم هستند که شکلی غیر متعارف دارند و نمی توان جعبه مناسبی برای آن ها پیدا کرد. این وسایل یا شکستنی هستند یا شکل و شمایل عجیبی دارند و یا این که نمی توان آن ها را در کنار باقی اسباب و اثاثیه بسته بندی کرد. به عنوان مثال جاروبرقی یا وسایل تزئینی درخت کریسمس را چطور می خواهید بسته بندی کنید؟ آن لباس شب بسیار زیبا یا کلکسیون فندک هایتان را که با آن زحمت و طی چند سال جمع کردید، چطور می خواهید بسته بندی کنید؟

یک باربری خوب باید ویژگی هایی مانند : باید دارای وسایل نقلیه در ابعاد گوناگون برای مقاصد مختلف باشد. / نیروهای این باربری باید از بین افراد متخصص و مجرب انتخاب شده باشند. / جدیدترین متد روز را برای بسته‌بندی اسباب و اثاثیه به کار گیرد. / انواع و اقسام ماشین های باربری را در اختیار داشته باشد و همچنین رانندگانی که .در اسرع وقت و با وسواس کاری سر محل حاضر شوند. / از مدرن‌ترین ابزار بسته‌بندی جهت انجام این کار استفاده کند. / در هنگام جابجایی وسایل مشتریان، با دقت لازم و کافی عمل نماید و نسبت به آن ها مسئولیت پذیر باشد.

اتوبار, اگه دنبال یه باربری خوب و مطمئن میگردید اتوبارشریف بار همان شرکت باربری خوب در تهران است ، که میتواند بهترین مشاوره در زمینه خدمات باربری درتهران ارائه دهد. مشاوره در اتوبار شریف بار معمولا بصورت تلفنی است که شامل راهنمایی و پاسخگویی در زمینه کلیه موارد مربوط به بسته بندی وسایل و لوازم، نحوه حمل و جابجایی بار (به ویژه جهت حمل بار به شهرستان)، هزینه و تعرفه ها، زمان بندی و موارد دیگر است که باید هنگام تماس های مشتریان جدید، کارکنان این شرکتها برای آنها توضیح دهند و جهت رزرو خدمات اسباب کشی به آنها کمک می کنند. در حقیقت مشتریان حق دارند که درباره جزئیات خدمات یک شرکت اتوبار و نحوه عملکرد آنها را بدانند.

به هنگام اسباب کشی بسته بندی کردن این وسایل، یا خرده ریزهایی که پشت میز توالت افتاده اند یا اثاثیه ای که مدت ها است در انباری خاک می خورند، کار دشواری است اما چند راه حل برایتان داریم که می توانید امتحان‌شان کنید.

اتوبار, وقتی به خانه جدید نقل مکان کردید و هر چه گشتید شارژریا جعبه سوزن نخ را پیدا نکردید، می توانید مطمئن باشید که آن ها را جعبه لوازم متفرقه قرار داده اید. این یک راهکار ایده آل برای بسته بندی کردن وسایل خرده ریز و متفرقه است.

می توانید این وسایل متفرقه را درون جعبه هایی قرار دهید که نیمه پر هستند. در این صورت پیدا کردن این وسایل کار چندان ساده ای نخواهد بود اما حداقل این که، هم در مواد لازم برای بسته بندی اثاثیه تان صرفه جویی کرده اید، هم با پر کردن جعبه های نیمه خالی، می توانید اطمینان یابید که در حین جابجایی محتویات این جعبه ها تکان نمی خورند و نمی شکنند.

اتوبار, بنابراین شما می توانید کلی در فضای اشغال شده در کامیون مخصوص حمل اثاثیه تان صرفه جویی کنید؛ برای همین دیگر نیازی نیست یک بار دیگر به خانه قبلی تان مراجعه کنید و چند تا کارتن باقی مانده را با اتومبیل شخصی خودتان به منزل جدید ببرید.

می خواهید آن گلدان خاتم، تابلوهای کوچک، پازل سه بعدی و سایر وسایل تان را کجا بگذارید؟ بسته بندی لوازم تان را درون همان اتاقی بگذارید که قرار است لوازم را درون آن جا دهید. با این روش می توانید اطمینان داشته باشید که روند باز کردن بسته بندی ها و چیدن لوازم تان کاملاً سازمان یافته خواهد بود.

اتوبار, یادتان نرود که مواد محافظ بسته بندی همچون پلاستیک های حباب دار یا کاغذ های مچاله شده هم تهیه کنید تا با استفاده از آن‌ها محتویات بسته بندی را در جای خود ثابت کنید و اطمینان یابید که آسیبی نمی بینند.



[ بازدید : 35 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

چگونه اسباب کشی آسان و بی دردسری داشته باشیم؟

يکشنبه 22 فروردين 1400
11:00
ناوک
چگونه اسباب کشی آسان و بی دردسری داشته باشیم؟

اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله : باربری تهرانپارس ، باربری نارمک ، باربری پاسداران ، باربری شمیرانات ، آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست. اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله باربری تهرانپارس ، باربری نارمک، باربری پاسداران ، باربری شمیرانات ، آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد


اسباب‌کشی و جابجایی اثاث منزل از رویدادهایی در زندگی است که احتمال اینکه در سال یک‌ یا دو بار برای هر خانواده مستجری پیش بیاید زیاد است و این اتفاق می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. ولی اگر بتوانید شروع به برنامه‌ریزی و مدیریت برای آن نمایید، از این فرآیند نه‌ تنها صدمه ندیده بلکه برای منتقل شدن به مکانی جدید احساس لذت خواهید کرد.

انتخاب بسته‌بندی‌های ایده آل برای اثاث‌کشی ازقبیل سایز و جنس :

انتخاب جنس و تعداد و اندازه بسته و کارتن‌ها برای اثاث‌کشی مانند انتخاب نوع وسیله حمل و نقل نقش بسیار مهمی دارد. نوع و تعداد کارتن ها می بایست بر اساس سایز وسایل در جابه‌جایی، جنس، آسیب‌پذیری، مسافت و نوع مسیر جابه‌جایی و مواردی ازاین قبیل انتخاب شود. علاوه بر این روش بسته‌ بندی کردن اثاث در اسباب کشی و همچنین باز کردن دوباره آنها نقشی مهم ایفا می‌کند. فراموش نکنید که باید از برچسب‌های اطمینان و اتیکت‌های گوناگون برای بسته‌بندی کردن اسباب ها استفاده گردد.

انتخاب ماشین اسباب کشی مناسب :

اگر شما در حال نقل مکان یا اثاث ‌کشی در یک‌ فاصله کم هستید، احتمال دارد ساده تر قادر به رزرو و انتخاب وسیله جابجایی مناسب باشید. هرچند باید اطمینان حاصل کنید که به ‌اندازه کافی کامیون یا وسیله اسباب کشی برای حجم اثاث خود در نظر گرفته‌اید. انتخاب وسیله باربری ایده آل برای حجم زیاد از اثاث یا وسایل حساس و در معرض خطر با در نظر گرفتن جابجایی‌های مسافت‌های زیاد کار بسیار سخت خواهد بود که نیاز به دقت و تجربه بالا دارد. در این مواقع کمک گرفتن از افراد وارد و متخصص درباره این موضوع یکی از اساسی ترین نیاز ها می باشد.


سازمان‌دهی و چیدمان اثاث بسته‌ بندی‌ شده در وسیله نقلیه برای جابجایی :

از دیگر نکات مهم در حمل و نقل، چیدمان درست و تخصصی اسباب ها و کارتن های مختلف برحسب اندازه، نوع و مسافت حمل و نقل درون وسیله نقلیه می‌باشد. برای ‌مثال وسایل چوبی مثل مبلمان بهتر است در کنار وسایل نوک‌ تیز قرار داده نشوند تا خراب نشوند یا در میان وسایل از ضربه گیرهای مخصوص اثاث کشی استفاده کرد.

بطور کلی با رعایت موارد فوق می توانید تا حد زیادی از آسیب به لوازم منزل یا اداره و شرکت خود هنگام جابجایی بکاهید. با استفاده از خدمات مشاوره ای و همچنین خدمات بسته بندی، حمل و حتی چیدن اثاث منزل شرکت های باربری معتبری مانند تیک بار با خیالی آسوده و با کمترین خستگی و اضطراب فرآیند تعویض منزل یا محل کار خود را به سرانجام رسانده و از نقل مکان به محل جدید بشترین لذت را خواهید برد.


[ بازدید : 47 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

سه نکته بسیار مهم برای جابه جایی آسان

يکشنبه 22 فروردين 1400
10:57
ناوک
سه نکته بسیار مهم برای جابه جایی آسان

اسباب‌کشی و جابجایی اثاث منزل از رویدادهایی در زندگی است که احتمال اینکه در سال یک‌ یا دو بار برای هر خانواده مستجری پیش بیاید زیاد است و این اتفاق می‌تواند بسیار آزار دهنده باشد. ولی اگر بتوانید شروع به برنامه‌ریزی و مدیریت برای آن نمایید، از این فرآیند نه‌ تنها صدمه ندیده بلکه برای منتقل شدن به مکانی جدید احساس لذت خواهید کرد.

نسبت به اثاث کشی و حمل و نقل اثاث و حجم وسایل دید کاملی داشته باشید :

این برآورد ممکن است شامل زمان و مکان جابجایی باشد و یا شامل مسائل مالی. بسته‌ بندی اثاثیه از مهم‌ترین مسائلی است که وقتی شما بخواهید اثاث خود را جابه‌جا کنید باید به آن توجه کنید. به چه تعداد جعبه، کارتن یا بسته‌های اسباب‌کشی با چه اندازه و جنسی نیازمند هستید؟ "برقراری ارتباط با شرکت اتوبار معتبر و توضیح تمام ملزومات و خواسته ها قبل از رزرو خدمات اثاث‌ کشی یکی از لازمه ها است. علاوه بر این می‌توانید انواع مشاوره را در این زمینه از شرکت‌های خدمات باربری و اتوبار بهار دریافت کنید. این مشاوره‌ها می‌تواند همراه اطلاع‌ رسانی درباره این شرکت هر مورد اضافه‌ وزن (به‌ عنوان ‌مثال یک پیانو و یا گاز و یخچال ساید بای ساید)، محدودیت‌های دسترسی (آسانسور غیر باربری، راه پله های کم عرض، در ورودی باریک) را شامل می شود و اینکه آیا شما احتیاج به کمک با جداسازی قطعات یا سر هم کردن مبلمان دارید یا نه باشد.

سازمان‌دهی زمان :

درست کردن یک لیست شمارش معکوس اولین مرحله است، همه‌ چیز را ریز به ریز بنویسید. مشخص کنید شما نیاز به انجام چه‌ کارهایی هفته‌ به‌ هفته دارید.

صورت ذهنی از نقشه باربری و حرکت خود داشته باشید :

چگونه می‌خواهید از مکان قدیم به مکان جدید جابجا شوید و در چه روزی؟ برای اسباب‌کشی آسان تر، به کمک بعضی از آشنایان و همچنین افراد باتجربه جهت بسته بندی اثاث منزل خود نیاز دارید. اگر شما یک اسباب‌ کشی با مقدار وسیله زیاد و بزرگ و سنگین دارید و یا قصد جابجایی و اسباب‌ کشی در مکانی دور را دارید مناسب تر است که از اتوبار هایی که خدمات حمل بار به شهرستان را ارائه می دهند استفاده نمایید. از شرکت های بابری و خدمات اسباب‌ کشی با تجربه به منظور راحتی خود یاری بگیرید. در نظر گرفتن همه این نکات می‌تواند در سامان دادن یک اثاث‌ کشی راحت و سریع تاثیر زیادی داشته باشد.


اتوبار بهار با سابقه طولانی درهمه مناطق تهران از جمله : باربری پاسداران ، باربری شمیرانات ، باربری تهرانپارس ، باربری نارمک آماده ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد . لازم به ذکر است که معمولا در باربری یک سری نکات اصولی و باید و نبایدهایی را مورد توجه قرار دهید تا در اسرع وقت و به بهترین وجه ممکن بتوانید از عهده این کار برآیید. می دانید که اسباب کشی و حمل بار کار چندان بی دردسر و آسانی نیست. اتوبار بهار در نقاط مختلف تهران از جنوب تا شمال وغرب وشرق ، از جمله باربری پاسداران ، باربری شمیرانات ، باربری تهرانپارس ، باربری نارمک آماده خدمتگذاری و ارائه خدمات خود به شما عزیزان می باشد.



[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به جشن و مراسم است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]